اطلاعیه ها
چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 زمان و نحوه برگزاری آزمون آزمایشی در اپلیکیشن پیام من http://www.pnu.ac.ir/portal/picture/?1735471/170/250/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87
1400/2/29 چهارشنبه
قابل توجه دانشجویان؛
زمان و نحوه برگزاری آزمون آزمایشی در اپلیکیشن پیام من
.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نوراز برگزاری آزمون آزمایشی برای آن دسته از استانهایی که آزمون پایان ترم دانشجویان آن در سامانه پیام من برگزار می شود، خبر داد و گفت: آزمون آزمایشی (رزم آزمون) در اپلیکیشن پیام من در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: این آزمون آزمایشی ویژه استانهای ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، قم، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد ، لرستان، مرکزی، هرمزگان و زنجان است که آزمون پایان ترم دانشجویان آنها در اپلیکیشن پیام من برگزار می شود.
وی شرکت در این آزمون را اختیاری و برای بررسی و رفع آخرین مشکلات احتمالی دانست و افزود: آزمون آزمایشی اپلیکیشن پیام من فاقد نمره است و صرفا برای آشنایی دانشجویان با فرایند آزمون توصیه می شود.
مدیرکل روابط عمومی در خصوص ویژگی های آزمون از طریق اپلیکیشن پیام من اظهار داشت: امکان شرکت در این آزمون از طریق تلفن همراه و سیستم دسکتاپ امکان پذیر بوده و نصب اپلیکیشن و شرکت در تمام آزمون ها نیز رایگان است.
وی از دانشجویان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه کار با اپلیکیشن به ویدئوهای آموزشی بارگذاری شده در سایت
Lmsmap.pnu.ac.ir و کانال رسمی فضای مجازی دانشگاه به نشانی @upnanews مراجعه کنند.
شایان ذکر است؛ نصب اپلیکیشن پیام من از طریق سایت
Pm.pnu.ac.ir امکان پذیر بوده و شماره همراه پشتیبان نیز در همین سایت و پرتال های استانی درج شده است.
 

 
 
امتیاز دهی